משלוח חינם מעל 200 ש"ח

האם זו המסכה הטובה ביותר נגד הוירוס

פורסם ע"י Rotem Ezra בתאריך

שינויי כללי המשחק 

לאחר יותר משנה שארגונים רשמיים מחפשים דרכים לעצור את המגפה שעוצרת את הכלכלה והחיים של כולנו, משרד הבריאות הישראלי בחר לקחת צעד קדימה וכבר בשלהי שנה שעברה אישר את המסכה הרפואית הראשונה פורצת הדרך, פיתוח וייצור ישראלי, עם התוויה אנטי-ויראלית.

מסכה רפואית זו הינה הראשונה מסוגה המוכחת מדעית כהורגת את הנגיף בתוך דקה, ובעלת יעילות ארוכת טווח.

הפיתוח הישראלי פורץ הדרך של חברת MedCu מבוסס על תחמוצת נחושת המשולבת בסיבי ה'אל-בד' עוד בתהליך ייצור הסיבים. תחמוצת הנחושת המוטמעת בתוך הסיב עצמו, הינה בעלת תכונות אנטי-מיקרוביאליות חזקות, ומשמידה בתוך זמן קצר ווירוסים, חיידקים ובקטריות שבאים במגע עם המסכה.

המסכה היא הראשונה בעולם שמקבלת הכרה כמסכה רפואית שקוטלת את הנגיף, ומסייעת בקטיעת שרשרת ההדבקה.

בדיקות מוכיחות – פריצת דרך בהגנה וביעילות

כמו כל מוצר רפואי, המסכה עם קופר-אוקסיד עברה חודשים רבים של בדיקות בינלאומיות ע"י מעבדות ומוסדות רלוונטיים, ואף זכתה להכרה במספר כתבי-עת מקצועיים מובילים בעולם.

המסכה אשר יצאה לשוק בשלהי הגל הראשון, יצרה עניין מדעי אצל גופים אקדמאיים בעולם, דבר שהוביל את משרד הבריאות האמריקאי לבצע בדיקות ייעודיות כנגד הנגיף. הבדיקות נערכו במימון הממשל הפדרלי האמריקאי, דבר כשלעצמו מהווה הישג משמעותי, שהרי הממשל האמריקאי בוחר בקפידה רבה את המוצרים אותם הוא בודק ומאשר. הבדיקות הוכיחו כי המסכה קוטלת את הנגיף ביותר מ 99% ובתוך דקה ממדע עם המסכה.

ציטוט:

"The masks reduced the infectious titers of SARSCoV-2 by more than 99.9% within 1 minute of contact, as determined by TCID50 assay and serial PCR assays." 

בכך הפכה המסכה למסכת הפנים הרפואית (כירורגית) היחידה בעולם עם יכולות אנטי-ויראליות, אשר מנטרלת את הנגיף ביעילות גבוהה.

בנוסף, מחקר אשר בוצע במעבדות בפינלנד, בדק את העמידות האנטי-מיקרוביאליות של המסכה, ומצא שהמסכה יעילה וקוטלת חיידקים גם לאחר שישה (6) שבועות של שימוש. יתרה מכך, המחקר הפיני השווא את היעילות של המסכה המכילה תחמוצת-נחושת מול מסכה חד-פעמית רגילה והוכיח כי בזמן שהמסכה המכילה תחמוצת-נחושת קוטלת ביעילות את החיידקים, ריכוז החיידקים על המסכה החד-פעמית גדל באופן מסוכן, כך שלאחר 3 שעות של שימוש במסכה חד-פעמית, עוטה המסכה החד-פעמית נושם יותר חיידקים למערכת הנשימה מאשר היה ללא מסכה כלל.

אז מה הוכיחו הבדיקות:

המסכה היא רפואית, כירורגית ,אנטי-ויראלית עם עמידה ל-6 שבועות ,בטוחה לנשימה וקוטלת את הנגיף ועוד וירוסים ובקטריות שסובבים אותנו.

הכרה בינלאומית

ההישג המדעי והמסכה, אשר מהווים פריצת דרך במלחמה העולמית נגד הנגיף, הגיעו לעולם כבר לפני מספר שנים. השנה המסכה עם קופר-אוקסיד אושרה באירופה ורישומה במשרד הבריאות הגרמני. חשוב לציין כי כיוון שהמסכה מוגדרת כמוצר רפואי, עמדה המסכה בבדיקות מחמירות של ה EU, ובדיקות ISO לבטיחות שימוש. מיליוני מסכות נרכשו ע"י גורמים ממשלתיים ופרטיים בעולם במטרה לסייע להוריד את רמת התחלואה.

הממשל הסיני, היה הראשון לאמץ את המסכה עבור הצוותים הרפואיים בסין, וזה האחרון רוכש על בסיס חודשי עשרות מיליוני מסכות.

בחודש נובמבר אשתקד הכיר משרד הבריאות הישראלי במסכה כמסכה רפואית עם התוויה אנטי-ויראלית. הכרה זו של משרד הבריאות הישראלי כורה את הדרך להטמעת טכנולוגיה רפואית אנטי-ויראלית חדשנית לשימוש רפואי ואישי, ולסייע במלחמה במגפה. עם קבלת אישור משרד הבריאות החל תהליך ייצור בישראל.

חופש שמסכת קופר-אוקסיד מביאה איתה

מתח, חששות, בהלה, חרדה ותסכול הם חלק קטן מקשת הרגשות שכולנו חווינו במהלך התקופה האחרונה. מאז תחילת המשבר, ההנחיות וההגבלות השתנו בתדירות כל כך גבוהה שכבר נהיה קשה לעקוב. מילים כמו "צמצום התחלואה", "שיטוח העקומה" ו"שרשרת ההדבקה" נהיו חלק בלתי נפרד משגרת יומנו, לצד ערימה של מסכות בבית, באוטו ובמשרד.

אם בהתחלה רובנו הקפדנו הקפדה יתרה על הימנעות מהתקהלויות ושהייה במרחב הציבורי וכמובן עטיית מסכה בכל יציאה מהבית, הרי שככל שהזמן עובר הצורך שלנו לקיים איזושהי שגרה הכוללת מפגשים חברתיים, קניות, טיולים ובילויים גבר על חששות מהדבקה, זאת לצד ההבנה שהמסכה לא באמת מהווה איזושהי שכבת הגנה משמעותית.

למעשה בכל הנוגע למסכה, רובנו כבר מזמן הפסקנו לעקוב אחרי המצב שלה או לוודא תמיד שאנחנו לוקחים מסכה חדשה מהאריזה. בסופו של דבר כמה אפשר להתעסק עם המסכות, בזמן שאנחנו בעצם מבינים שהן לא באמת מהוות איזושהי שכבת הגנה?

לאף אחד כבר אין מוטיבציה להקפיד להחליף מסכה עשר פעמים ביום, ולזכור איפה הנחנו אותה או עם מה היא באה במגע.

 ובצדק - גם ככה כבר הבנו שאמצעי ההגנה הנפוצים לא באמת שומרים עלינו.

אז כמה אפשר להתעסק עם המסכות, ולעבוד בשבילן במקום שהן יעבדו בשבילנו?

 זו המסכה היחידה ששומרת עליכם, לא משנה מה.

היא דואגת לעצמה, לא דורשת כביסה או סטריליזציה ומורידה מכם את האחריות לדאוג למצב המסכה שלכם.

בזמן שאנחנו מחכים לפתרון שיאפשר לנו באמת לחזור לשגרה חיים רגילה, דבר אשר עלול לקחת חודשים ארוכים ואף מעבר לכך, המסכות כנראה נשארות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו לעוד הרבה זמן.

יעילה לטווח ארוך ובעלת הגנה דו צדדית

חברת אולויטק האחראית על שיווק המסכה בארץ מספרת כי מסכות חד-פעמיות רגילות אינן מגינות על עוטה המסכה. מנכ"ל החברה, אלון רייויט, אומר כי הרעיון של מסכה חד-פעמית הוא לשמור על המנותח השוכב על שולחן הניתוחים מפני בקטריות אשר עלולים להגיע מהרופא. קרי, המסכה החד-פעמית שרובינו משתמשים בה, מגינה רק על הסובבים אותנו ולא עלינו. בניגוד למסכות הרגילות, ממשיך אלון, מסכת 'קופר-אוקסיד' מכילה את התחמוצת-הנחושת הן בצד הפנימי והן בצד החיצוני של המסכה, ובכך מקנה הגנה אקטיבית דו-צדדית. השימוש במסכת 'קופר-אוקסיד' שומר ראשית על עוטה המסכה מהידבקות, אך שומר באותה רמה של יעילות גם על הסובבים.

יש גם בונוס:

לחומר המוטמע במסכה אפקט קוסמטי המסייע במיצוק העור והפחתת קמטים. 

חומר תחמוצת נחושת המוטמע במסכה הינו בריא לעור הפנים. בניגוד למסכה הרגילה ,מסכת נחושת קופר-אוקסיד אינה גורמת לגירוי, גירוד, סימנים או פצעים

 

ההישג המדעי

בד תחמוצת-הנחושת פותח בהצלחה על ידי חברת MedCu Technologies, חברת ביו-טכנולוגיה ישראלית, כפתרון לייצור תחבושת פרימיום רפואיות לטיפול בפצעים קשים, והוא הוכח כבטוח ויעיל נגד וירוסים וחיידקים וגורם אקטיבי בהחלמת הפצע. ההישג המדעי שמגובה במעל 30 פטנטים רשומים אושר כבר ב-2018 על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי.

בעולם הרפואה משתמשים בפיתוח של חברת MedCu כבר למעלה מעשור כדי להילחם בזיהומים ולרפא פצעים. ועכשיו, החברה רתמה את התכונות הייחודיות של הטכנולוגיה פורצת הדרך על מנת לספק לכל אחד ואחת מאיתנו את החופש לנוע בביטחון במרחב הציבורי.

בניגוד למסכות אחרות שצצו בעקבות המגפה, מסכת הפנים האנטי-ויראלית של חברת MedCu פותחה כבר לפני עשור על בסיס החומר המשמש לתחבושות המונעות זיהומים, אך ההתפרצות של המגפה בשנה האחרונה האיצה את ייצור ושיווק המסכה המיוחדת ברחבי העולם.

כאשר חיידקים ווירוסים באים במגע עם יוני הנחושת, יוני הנחושת מחלישים את הקרום החיצוני של תא הווירוס בתהליך החמצון. הנחושת רעילה לחלק הפנימי של התא המאבד את מבנהו החיוני ובסופו של דבר מת. תהליך זה הורג בתהליך ביולוגי את הנגיף, כמו גם את נגיפי השפעת ונגיפים וחיידקים רבים אחרים.

הנחושת הינה חומר אנטי-ויראלי ואנטי-בקטריאלי מוכר בעולם הרפואה, ובעל השפעה חזקה תודות ליוני הנחושת. הנחושת מאושרת ורשומה בארגון להגנת הסביבה האמריקאי לבריאות הציבור בשל תכונותיה המיקרוביאליות המוכחות.

קנו את המסכה הכי בטוחה בעולם


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →