משלוח חינם מעל 200 ש"ח

הפחתת עומק קמטי הפנים בזמן שינה על ציפית יוני נחושת

פורסם ע"י Rotem Ezra בתאריך

 הפחתת עומק הקמטים בפנים על ידי שינה על ציפיות המכילות תחמוצת נחושת: מחקר קליני אקראי כפול, עיוור, מבוקר פלצבו.

על המחקר :

רקע: הנחושת מווסתת את הפרשת חלבוני העור החוץ-תאי ומייצבת את המטריצה ​​החוץ-תאית לאחר שנוצרה. מכיוון שניתן לספוג נחושת דרך עור שלם, סברנו כי שינה על ציפות המכילות סיבים ספוגים בנחושת תפחית קמטים בעור.

מטרה: להוכיח כי שינה על ציפות המכילות סיבים ספוגים בנחושת מפחיתה קמטים בעור הפנים.
שיטות/ מטופלים : המחקר נערך  8 שבועות, כפול סמיות, מקביל ואקראי, שבו מתנדבים בריאים, בני 30-60, השתמשו בציפיות המכילות תחמוצת נחושת (1% משקל / משקל) (קבוצת ניסוי, n = 30 ) או כריות עם ציפית רגילה ללא נחושת(קבוצת ביקורת, n = 31).

מצבי העור של הנבדקים הוערכו על ידי דירוג חזותי על ידי שני מדריכי מומחים ועל ידי ניתוח תלת מימד GFM PRIMOS בתחילת המחקר (לפני הטיפול) ולאחר 4 ו -8 שבועות שינה על הציפות.

 

sleeping on copper oxide-containing pillowcases

תוצאות: השימוש בכרית המכילה תחמוצת נחושת הביאה לירידה משמעותית בקמטים סביב העניים לאחר 4 (P = 0.01) ו- 8 (P = 0.002) שבועות, אף תוצאה דומה לא נצפתה בקבוצת הביקורת, כפי שנקבעו על ידי מדריכי המומחים. על בסיס המדידות תלת מימד, שלושה פרמטרים של חספוס (R) שופרו לאחר 4 ו -8 שבועות (P <0.02) והפרמטר Rmax לאחר 8 שבועות (P = 0.016) בקבוצת הבדיקה, אך לא היו שינויים בפרמטרי R במהלך מהלך המחקר בקבוצת הבקרה הירידה הממוצעת לחודש בפרמטרי R הייתה כ -9%. לא נצפו או דווחו תגובות שליליות במהלך המחקר בן 8 השבועות.

Crow’s Foot

 

מסקנות: שינה על ציפות המכילות תחמוצת נחושת גורמת להפחתת עומק הקמטים ושיפור כללי במראה העור.

 

 למאמר המלא 

מחברים: פרופ. גיי האוון באיק, מי אה יו BA, פרופ. גאי סוקק קו ופרופ. גדי בורקוב Journal of Cosmetic Dermatology, 11, 193–200

 


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →